تماس با صرافی سیمیا
در صورت داشتن هر گونه سوال و پشتیبانی در مورد صرافی سیمیا، زیر مجموعه هلدینگ سیمیا میتوانید از مسیرهای ارتباطی زیر تماس با ما را داشته باشید.

تماس با بخش امور مشتریان
با توجه به حجم بالای تماس ها ممکن است امکان پاسخگویی به تمام درخواست های شما وجود نداشته باشد. لذا خواهشمند است تا جای ممکن سوالات و موارد خود را با فرم ارسال پیام هوشمند که در پایین همین صفحه گنجانده شده با صرافی سیمیا مطرح نمایید.
ساعات کاری : شنبه الی جمعه به غیر از یکشنبه ساعات ۱۱ الی ۱۷
فرم تیکتینگ هوشمند سیمیا
در هر ساعت شبانه روز از طریق سیستم ارسال پیام هوشمند با کارشناسان صرافی سیمیا میتوانید در تماس با ما باشید و موارد خود را مطرح نمایید.(شما میتوانید با ارسال فایل های مجاز و ویژگی ضبط صدا و ارسال آن با ما در ارتباط باشید.)
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتحتما" پیش از ارسال تیکت، سوالات متداول را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به دپارتمان مربوطه ارسال شود.
برای ارسال تیکت جهت راهنمایی در رابطه با موضوع تیکت شده، لازم است ابتدا “دپارتمان” را انتخاب نمایید و سپس زیرگروه مربوطه را انتخاب کنید.
تمامی اطلاعات خواسته شده از شما را به صورت دقیق و کامل (شماره موبایل با صفر) جاگذاری نمایید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند به شما اطلاعت لازم را ارائه نمایند.
چه مدت زمان لازم است تا تیکت پاسخ داده شود؟
کارشناسان ما طبق سیاست مدیران شرکت در کوتاه ترین زمان بر اساس اولویت و زمان ثبت تیکت با حوصله و دقیق پاسخ تیکت شما را میدهند.
فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال و فیات به چه صورت انجام میگردد؟
طبق سیاست مدیران شرکت پرداخت کلیه اجناس و سرویسها توسط ارزهای دیجیتال شناخته شده انجام میشود. حتی ما مبادله طلا، آهن و اجناس گرانبها را با ارزهای دجیتال و فیات انجام میدهیم،و میتوانیم در هر کشوری که مد نظر شماست به صورت ناشناس تحویل نماییم.
در صرافی سیمیا چه ارزهایی را میتوان مبادله نمود؟
در صرافی سیمیا به غیر از ارزهای دیجیتال معتبر میتوان ارزهای فیات، فلزات طلا و آهن نیز مبادله نمود.