آینده را با صرافی سیمیا معامله کنید!

قیمت بایننس

قیمت بایننس و همه چیز در خصوص بایننس را میتوانید در این صفحه از صرافی سیمیا زیرمجموعه هلدینگ سیمیا مشاهده نمایید. قیمت ، نمودار ، نوسانات BNB

قیمت بایننس

قیمت بایننس (BNB) • فروش Binance Coin • قیمت لحظه ای بایننس کوین

 

ارز دیجیتال قیمت بایننس کوین جزء ۱۰ کوین برتر بازار کریپتوکارنسی است. توکن صرافی بایننس (BNB) یک رمزارز است که از آن برای خرید و فروش و پرداخت هزینه‌ها در صرافی بزرگ Binance استفاده می‌شود. قیمت بایننس کوین یکی از بهترین روش‌های پرداختی در سراسر جهان است و از سرعت نقل و انتقال بسیار بالایی نیز برخوردار است.

 

امکان مشاهده قیمت‌ بایننس لحظه‌ای ارز BNB در پلتفرم سیمیا برای شما فراهم شده است و شما می‌توانید ارز قیمت بایننس کوین را همگام با بازارهای جهانی در پلتفرم سیمیا خرید و فروش کنید. ثبت سفارش خرید و فروش ارز BNB بر پایه ریال و تتر (یا جفت ارز BNB-BTC) در صرافی سیمیا امکان‌پذیر است.

 

معرفی ارز دیجیتال بایننس کوین (Binance Coin)

 

رمز ارز بایننس، توکن بومی بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، یعنی صرافی بایننس است و با نماد BNB شناخته می‌شود. بایننس کوین ابتدا بر بستر بلاک چین اتریوم فعالیت خود را آغاز کرد اما در حال حاضر بر بستر بلاک چین اختصاصی خودش یعنی، بایننس چین فعالیت می‌کند. BNB در جولای سال ۲۰۱۷ با روش عرضه اولیه کوین فعالیت خود را آغاز کرد.

 

در کل ۲۰۰ میلیون توکن BNB وجود دارد که ۱۰٪ آن به سرمایه‌گذاران فرشته، ۴۰٪ به تیم مؤسس و ۵۰٪ باقی مانده به شرکت‌کنندگان در فرایندهای عرضه‌ی اولیه اختصاص دارد. بیشتر سرمایه جمع‌آوری شده در جریان عرضه‌ی اولیه‌ی کوین، صرف بازاریابی و توسعه‌ی بلاک چین این رمزارز شد.
برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال مقاله ارز بایننس چیست؟ را در بلاگ صرافی سیمیا مطالعه نمایید.

 

بنیان‌گذاران

 

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) بنیان‌گذار و مدیرعامل بایننس است. در سال ۲۰۰۱، ژائو به عنوان رئیس توسعه معاملات به بلومبرگ پیوست. وی چهار سال را با این شرکت گذراند و بعداً به عنوان شریک اصلی به Fusion Systems پیوست. از سال ۲۰۱۳، Changpeng Zhao به طور فعال با فناوری بلاک چین و رمز ارزها سروکار داشته است. 

 

ژائو در سال ۲۰۱۵ Bijietech را تأسیس کرد و در سال ۲۰۱۷، ژائو رسماً صرافی بایننس را راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون مدیرعامل این شرکت بوده است. تنها یک سال پس از تاسیس صرافی، ژائو به همراه شریک تجاری خود، هی یی (He Yi) توکن بایننس کوین را به بازار معرفی کرد.

 

کاربرد ارز بایننس کوین (BNB)

 

Binance یک اکوسیستم منحصر به فرد از شبکه‌های غیر متمرکز و مبتنی بر بلاک چین است. این شرکت در تعدادی از کشورها، صرافی پیشرو در ارائه خدمات کریپتوکارنسی است. صرافی بایننس با ارائه توکن BNB مرحله جدیدی را در مسیر توسعه فناوری بلاک چین آغاز کرده است. 

 

از زمان راه اندازی BNB، محبوبیت این صرافی نیز افزایش یافته است. ارز بایننس کوین هزینه‌های زنجیره هوشمند بایننس را کاهش داده است. همچنین ارز BNB با استفاده از پروتکل‌هایی مانند BEP95، مقیاس پذیری زنجیره بایننس را نیز افزایش داده است.

 

ویژگی‌های مهم بایننس کوین

 

بایننس کوین یکی از بزرگ‌ترین توکن‌های موجود در بازار است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله موارد زیر است:

  • افزایش مقیاس پذیری شبکه بایننس
  • کاهش هزینه‌های گاز و کارمزد در شبکه بایننس
  • افزایش سرعت نقل و انتقالات کریپتویی
  •  

امنیت شبکه بایننس کوین چگونه تأمین می‌شود؟

 

ارز BNB ابتدا یک توکن ERC20 روی بلاک چین اتریوم بود و امنیت آن توسط الگوریتم اثبات کار اتریوم تأمین می‌شد. پس از کوچ کردن این توکن بر بستر اختصاصی خود یعنی بایننس چین، امنیت آن نیز توسط این سیستم که بر پایه الگوریتم اثبات سهام است، تأمین می‌شود.

 

چه مقدار توکن قیمت بایننس کوین در گردش است؟

 

توکن BNB دارای حداکثر عرضه ۲۰۰ میلیونی است که از این مقدار، حدود ۱۶۸ میلیون از این توکن در بازار در گردش است. BNB برای جلوگیری از تورم، هر سه ماه برنامه توکن سوزی را برای خود در نظر گرفته است. توکن‌های در گردش BNB به صورت زیر در بازار توزیع شده است:

  • ۵۰٪ به صورت عرضه اولیه یا ICO
  • ۴۰٪ به اعضای تیم و موسسان پروژه
  • ۱۰٪ بین سرمایه‌گذاران
  •  

روش نگهداری بایننس کوین (BNB)

 

بایننس کوین مشابه سایر رمزارزهای موجود در بازار، قابلیت ذخیره‌سازی طولانی‌مدت یا کوتاه‌مدت در کیف پول را دارد. بهترین کیف پول‌ها جهت نگهداری این ارز دیجیتال عبارت‌اند از:

 

کیف پول سخت‌افزاری: تراست ولت (Trust Wallet)، لجر نانو اس (ledger nano s)، لجر نانو ایکس (ledger nano x) , ترزور (Trezor).

کیف پول نرم‌افزاری: تراست ولت (Trust Wallet) و متامسک (Meta Mask).

کیف پول صرافی سیمیا: کیف پول صرافی سیمیا، یکی از امن‌ترین راه‌های ذخیره و نگهداری بایننس کوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

 

صرافی سیمیا بستر مطمئن خرید و فروش ارزهای دیجیتال

صرافی سیمیا همراه شماست تا تجربه‌ای مطلوب از خرید و فروش بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. ما در صرافی سیمیا این امکان را با استفاده از کیف پول شخصی فراهم کرده‌ایم تا هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن امنیت دارایی‌ها نداشته باشید. در هر مرحله از این فرآیند در کنار شماییم و در صورتی که پرسشی داشته باشید پشتیبانی صرافی سیمیا همواره در دسترس و پاسخگوی شماست.

اسکرول به بالا
صرافی سیمیا می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن اعلان ها
اجازه دادن به اعلان‌ها