منشور اخلاقی صرافی سیمیا
در راستای اصول اعتقادیمان منشور اخلاقی در زمینه احترام به هم نوع و ارزش آفرینی برای مشتریان و سازگار نمودن رفتارهای شغلی با انتظارات مراجعین، منشور اخلاقی کارکنان صرافی سیمیا زیرمجموعه هلدینگ سیمیا به شرح ذیل تنظیم گردیده و همواره متعهد به اجرای آن در خدمتگذاری به شما هستیم:
در منشور اخلاقی محصولات و ارائه خدمات ما باید موجب توسعه و بهبود عملکرد ارگانها و سازمانها شود.
کلید رمز موفقیت هر سازمانی، رضایت مشتری است. هنگام ارائه خدمات به این اصل پایبندیم.
اعضاء و کارمندان صرافی سیمیا به عنوان ارزشمندترین رکن این شرکت محسوب می شوند؛ بنابراین از هر کوششی در جهت آموزش و بهبود عملکرد آنان دریغ نمی نماییم.
منافع مادی را هدف صرافی سیمیا نمی دانیم؛ بلکه وسیله ای می دانیم به منظور تداوم خدمت رسانی به مشتریان
ارائه محصولات جدید و خدمات نوین و ایجاد فرصت های شغلی.
موفقیت مادی صرافی مورد توجه است ولی ما آنرا وسیله ای برای تأمین اهدافی گسترده تر که همانا اشتغال زایی و رونق اقتصادی و فنی کشور میباشد میدانیم.
ما همواره ارزشهای ذیل را که منبع هدایت ما در ارائه خدمات خدا پسندانه به مشتری میشود را فراموش نخواهیم کرد:
الف) در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم.
ب) نظم، آراستگی، وقت شناسی، دقت، مهارت و آمادگی برای ارائه خدمت به مشتری را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود میدانیم.
ج) فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مشتری را از بسترهای تعالی خود و شرکت میدانیم.
د) رعایت احترام و ادب، عدالت و انصاف را یکی از رموز بقاء شرکت تلقی میکنیم.
همواره حق با مشتری بوده و میبایست از رضایتمندی به سمت خرسند نمودن مشتری حرکت نمود.
مشتری از نظر ما یک شریک تجاری است که ممکن است تا سالها موجب ایجاد یک رابطه مستمر شده و در کنار این تعامل هر دو طرف سودمند شوند.
زمانی از ارائه خدمات به یک مشتری خرسند میشویم که این تعامل دو جانبه باشد.
بارعایت اصول اخلاقی در تعامل با مشتری و سایر همکاران تلاش مینماییم تا محیطی سالم و پویا داشته باشیم.