آینده را با صرافی سیمیا معامله کنید!

قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج و همه چیز در خصوص بیبی دوج را میتوانید در این صفحه از صرافی سیمیا زیرمجموعه هلدینگ سیمیا مشاهده نمایید. قیمت ، نمودار ، نوسانات BabyDoge

قیمت بیبی دوج

قیمت بیبی دوج چیست؟

ارز Baby Doge Coin یک توکن BEP-20 است که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است. بیبی دوج در ژوئن ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و دارای یک نقشه راه بلندپروازانه است که شامل تلاش‌ در امور خیریه برای حیوانات خانگی، ساخت NFT ،GameFi و موارد دیگر است.

قیمت بیبی دوج  توسط توسعه‌دهندگان ناشناس ایجاد شده و با هدف افزایش سرعت تراکنش ادعا می‌کند که یک نسخه بهبود یافته از دوج کوین است. این میم کوین خود را کوین جامعه می‌نامد و با عرضه کل ۴۲۰ کوادریلیون توکن شروع به کار کرده است. از محصولاتی که در وب سایت آن ارائه شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Baby Doge Swap
  • Baby Doge NFT

همچنین، قیمت بیبی دوج یک کیف پول خیریه دارد که برای کمک به شرکای خود در امور خیریه اختصاص داده شده است.


بنیانگذاران

در حال حاضر مشخص نیست که سازندگان و تیم اصلی BabyDoge چه کسانی هستند. اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد تیم توسعه‌دهنده آن وجود ندارد، اما گزارش شده که بنیانگذار آن کریستین کامپیسی (Christian Campisi) است که پیش از این پروژه‌های Save Lands و Pawz را ایجاد کرده است. کامپیسی در ژوئیه ۲۰۲۱ ویدئویی را منتشر کرد که در آن جامعه بی بی دوج کوین را خطاب قرار داد و خود را بنیان‌گذار این ارز دیجیتال نامید.

تیم شبکه‌های اجتماعی این توکن بسیار فعال است و بازاریابی آن در مقایسه با بسیاری از توکن‌های دیگر در دنیای کریپتو از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار است.


کاربرد ارز و قیمت بیبی دوج (BabyDoge)

قیمت بیبی دوج یک کوین اجتماعی است و یک جامعه قوی از آن حمایت می‌کند. این توکن قصد دارد اولین ارز دیجیتال برای امور خیریه باشد. با این حال، در حال حاضر این سکه کاربرد کمی در دنیای واقعی دارد. اگرچه در CoinPayments.net فروشگاه‌هایی همچون Shopify ،WooCommerce و Magento بیبی دوج را به عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرند، اما هنوز تعداد آن‌ها محدود است. بنابراین، کاربردهای فعلی این میم کوین عبارتند از:

  • اهداف خیریه برای کمک به حیوانات و سگ‌ها
  • مبادله و ترید

این توکن یک نقشه راه شش مرحله‌ای دارد. چند مرحله اول مانند سایر رمز ارزها با اهدافی مانند رسیدن به ۲۵۰۰۰ هولدر و تکمیل طراحی مجدد وب سایت دنبال می‌شود. مرحله نهایی این نقشه راه بسیار جاه طلبانه‌ است که شامل رسیدن به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری است. این در حالی است که، تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری رسیده‌اند و تنها بیت کوین از ارزش بازار ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.


ویژگی‌های مهم و قیمت بیبی دوج

بی بی دوج یک توکن از نوع hyper-deflationary است، به این معنا که با خرید، فروش و نگهداری این توکن، عرضه آن در طول زمان کاهش می‌یابد و در هر تراکنش کمیاب‌تر می‌شود. ویژگی‌های منحصر به فرد این ارز دیجیتال عبارتند از:

  • کارمزد کم تراکنش: در حالی که این توکن با پدرش (دوج کوین) قابل مقایسه است، اما با داشتن کارمزد تراکنش‌ بسیار ارزان، بهتر از DOGE عمل می‌کند.
  • ارائه مشوق برای معامله‌گران: یکی دیگر از ویژگی‌های متمایزکننده Baby Doge هزینه تراکنش ۱۰ درصدی آن است. نیمی از این کارمزد (۵٪ از تراکنش اصلی) بین همه هولدرهای ارز دیجیتال Baby Doge Coin در فرآیندی که reflection نامیده می‌شود، توزیع می‌شود. ۵٪ دیگر دوباره به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شود. نیمی از بی بی دوج باقی می‌ماند و نیمی دیگر به بایننس کوین (BNB) تبدیل می‌شود. سپس، هر دو توکن به استخر نقدینگی BabyDoge/BNB در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ سپرده‌‌گذاری می‌شوند. این هزینه ۱۰ درصدی انگیزه‌ای برای هولد کردن توکن‌های Baby Doge است. اگر توکن‌های خود را بفروشید، ۱۰ درصد از شما دریافت می‌شود، اما اگر آن را نگه دارید، هر زمان که شخص دیگری آن را بفروشد، درصدی از هزینه آن به شما پرداخت می‌شود.
  • دبیت کارت Baby Doge: این کارت امکان خرید و ارسال ارز دیجیتال و همچنین معامله ارز دیجیتال با پول فیات را فراهم می‌کند.

امنیت شبکه و قیمت بیبی دوج چگونه تامین می‌شود؟

Baby Doge از زنجیره هوشمند بایننس و پروتکل اجماع گواه اثبات اعتبار سهام (PoS) بهره می‌برد که هر تراکنش آن برای تایید شدن در شبکه به ۲۱ اعتبارسنج متکی است.


چه مقدار بیبی دوج (BabyDoge) در گردش است؟

از مجموع ۴۲۰ کوادریلیون BabyDoge در حال حاضر ۲۹۵ کوادریلیون در گردش است. ۱۲۵ کوادریلیون (حدود ۳۰٪) قبلا با سوزاندن توکن‌ها حذف شده است. بی بی دوج از سه روش برای ایجاد یک سیستم ضد تورمی استفاده می‌کند:

  • reflection: افزایش توکن‌ها به کیف پول هولدرها
  • خرید LP (توکن‌های تامین نقدینگی): که به عنوان یک جفت نقدینگی به صرافی پنیکیک سواپ اضافه می‌شوند
  • سوزاندن توکن‌ها

کارمزد معامله و قیمت بیبی دوج (BabyDoge)

در فرآیند معامله هر ارز دیجیتال، درصدی از کل مبلغ آن به‌عنوان کارمزد از هر دو سمت معامله کسر می‌شود. اخذ کارمزد به این منظور انجام می‌شود که از ثبت معاملات صوری و تکراری جلوگیری شود. از این رو، خرید و فروش ارز دیجیتال Baby Doge Coin در صرافی والکس مانند هر صرافی دیگری شامل کارمزد است. میزان کارمزد هر معامله با توجه به حجم معامله‌های ۳۰ روز اخیرِ کاربر و طبق جدولی به‌صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

کارمزد خرید: به صورت پلکانی از ۰/۴ درصد آغاز شده و با افزایش حجم معاملات طی مدت زمان ۳ ماه، تا ۰/۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کارمزد فروش: به صورت پلکانی از ۰/۴ درصد آغاز شده و با افزایش حجم معاملات طی مدت زمان ۳ ماه، تا ۰/۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کارمزد واریز: در حال حاضر امکان واریز این کوین به صرافی سیمیا  وجود ندارد.

کارمزد برداشت: در حال حاضر امکان برداشت این کوین از والکس وجود ندارد.

کارمزد انتقال داخل صرافی سیمیا: انتقال بین دو کیف پول در صرافی رایگان است.


روش نگهداری

هنگام انتخاب کیف پول برای ارز دیجیتال Baby Doge Coin، مهم است که چندین فاکتور مانند امنیت، راحتی، ویژگی‌ها و کارمزدها را در نظر بگیرید. بسته به نوع کیف پول، مزایا و معایب مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد که باید در گرفته شود. برای مثال، کیف پول‌های سخت‌افزاری (سرد) امن‌ترین گزینه هستند. اما معمولاً گران بوده و کار با آن‌ها دشوار است. کیف پول‌های سرد برای افرادی که تجربه کافی دارند و مقادیر زیادی ارز دیجیتال را ذخیره می‌کنند، مناسب‌ هستند. کیف پول‌های‌ نرم‌افزاری (گرم) ساده‌تر و اغلب رایگان هستند. کار با این کیف پول‌‌ها راحت‌تر است، اما امنیت کمتری دارند. با این حال، برای کاربران مبتدی با مقادیر کمتر ارزهای دیجیتال مناسب‌ هستند. در نهایت، کیف پول‌ صرافی‌های آنلاین وجود دارند. این کیف پول‌ها برای افرادی که معاملات مکرر انجام می‌دهند، بهترین گزینه هستند. برخی از بهترین کیف پول‌ها برای ارز دیجیتال Baby Doge Coin عبارتند از:

کیف پول سخت‌افزاری: لجر نانو اس (Ledger Nano S)، لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) و ترزور (Trezor).

کیف پول نرم‌افزاری: متامسک (Metamask)، تراست ولت (Trust Wallet) و سیف پال (SafePal).

کیف پول صرافی سیمیا: یکی از امن‌ترین راه‌های ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال کیف پول صرافی سیمیا است. این کیف پول به صورت چند امضایی عمل کرده و از روش ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌‌کند.

 
اسکرول به بالا
صرافی سیمیا می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن اعلان ها
اجازه دادن به اعلان‌ها