ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتحتما" پیش از ارسال تیکت، سوالات متداول را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به دپارتمان مربوطه ارسال شود.
برای ارسال تیکت جهت راهنمایی در رابطه با موضوع تیکت شده، لازم است ابتدا “دپارتمان” را انتخاب نمایید و سپس زیرگروه مربوطه را انتخاب کنید.
تمامی اطلاعات خواسته شده از شما را به صورت دقیق و کامل (شماره موبایل با صفر) جاگذاری نمایید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند به شما اطلاعت لازم را ارائه نمایند.
چه مدت زمان لازم است تا تیکت پاسخ داده شود؟
کارشناسان ما طبق سیاست مدیران شرکت در کوتاه ترین زمان بر اساس اولویت و زمان ثبت تیکت با حوصله و دقیق پاسخ تیکت شما را میدهند.
فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال و فیات به چه صورت انجام میگردد؟
طبق سیاست مدیران شرکت پرداخت کلیه اجناس و سرویسها توسط ارزهای دیجیتال شناخته شده انجام میشود. حتی ما مبادله طلا، آهن و اجناس گرانبها را با ارزهای دجیتال و فیات انجام میدهیم،و میتوانیم در هر کشوری که مد نظر شماست به صورت ناشناس تحویل نماییم.
در صرافی سیمیا چه ارزهایی را میتوان مبادله نمود؟
در صرافی سیمیا به غیر از ارزهای دیجیتال معتبر میتوان ارزهای فیات، فلزات طلا و آهن نیز مبادله نمود.
سیستم تیکتینگ چیست؟
سیستم تیکتینگ Ticketing در واقع یک برنامه نرم افزاری هستش که برای مدیریت و پیگیری درخواست های پشتیبانی و سوالات مشتری استفاده میشود. یک راهکار تیکتینگ، پلتفرمی متمرکز رو برای مشتریان یا کاربران و همینطور تیم های پشتیبانی فراهم میکند تا ارسال درخواست های پشتیبانی و مدیریت و حل آنها به راحتی انجام شود.
سیستم تیکتینگ (نرمافزار پشتیبانی آنلاین) یک نرمافزار جامع و منسجم برای مدیریت درخواستهای پشتیبانی مشتریان است.
این سیستم معمولا شامل یک رابط کاربرپسند است که به مشتریان اجازه میدهد درخواست ها را ارسال و وضعیت پاسخگویی به درخواست ها رو پیگیری کنند. این راهکارها همچنین ابزارهایی رو برای دسته بندی، اولویت بندی و اختصاص تیکت ها در اختیار تیم های پشتیبانی قرار میدهد.
بعضی از سیستم های تیکتینگ Ticketing همچنین دارای ویژگی هایی مثل اعلان های خودکار، مدیریت دانش و تجزیه و تحلیل هستن تا به تیم های پشتیبانی کمک کنن تا کارآمدتر و موثرتر کار کنند.
مزیتهای استفاده از سیستم تیکتینگ سیمیا
از جمله مزیتهای سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- به راحتی به تیکتهای قدیمیتر دسترسی دارید.
- درخواست شما را پیگیری میکنیم.
- وفاداری شما را جلب میکنیم.
- پاسخدهی خودکار داریم.
- دیگر از ایمیل برای ارسال پیام استفاده نمیکنید.
- اطلاعات شما در دسترس است.
سیستم تیکتینگ چطور عمل میکند؟
برای اینکه بدانیم مکانیسم عمل نرمافزار تیکتینگ چطور است، اول باید بدانیم که تیکت چیست؟ هر مطلب و نوشتهای در این سیستم، یک موضوع و شماره دارد و تیکت نامیده میشود. همچنین سیستم دارای بخشی با عنوان conversation بوده، که شامل یک موضوع و چندین پرسش و پاسخ در همان مورد است. بنابراین با استفاده از این سرویس میتوان به سوالات پاسخ داده و مشکلات مشتریان را نیز پیگیری کرد.
نحوه ارسال تیکت
برای ارسال تیکت که همان سوالمان است، باید مطابق مراحل زیر عمل کنیم:
- به حساب کاربریتان وارد شوید. یا با امکان ویژه تیکت سیمیا میتوانید به صورت مهمان تیکت ثبت نمایید.
- روی گزینه «ارسال تیکت» کلیک کنید.
- در پنجره باز شده، بخش مورد نظر خود را که میخواهید سوال به آن بخش ارسال شود، انتخاب کنید.
- در پنجره جدید، عنوان پرسش خود را در قسمت «موضوع» بنویسید.
- سوالتان در چه مورد است؟ از بخش «سرویس مربوطه»، سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.
- بر اساس میزان «اهمیت»، اولویت سوال خود را انتخاب کنید.
- متن پرسش را در بخش «پیام» بنویسید.
- برای ضمیمه کردن فایل یا تصویر به تیکت، از بخش ضمیمه، فایل خود را انتخاب کنید.
- پس از زدن کد امنیتی دکمه «ارسال» را انتخاب کنید، تا پیام فرستاده شود.
قابلیت های سیستم تیکتینگ
- سیستم تیکتینگ به جای استفاده از ایمیل برای ارسال و دریافت پیغامها، از نرمافزار استفاده میکند. بنابراین تمامی پیامها به صورت یکجا دریافت شده و با دسته بندی پیامها، بدون از دست دادن هیچ پیامی در اسرع وقت به آنها پاسخ میدهید.
- اگر حجم پیامها بالا باشد، امکان پاسخدهی به چندین تیکت توسط یک کارشناس وجود دارد.
- در سرویس تیکتینگ میتوان میزان اهمیت و اولویت پیامها را تعیین کرد. زیرا در هنگام ارسال تیکت، از کاربر خواسته میشود اهمیت تیکت را بر مبنای سرعت پاسخگویی، مشخص کند.
- در نرم افزار تیکتینگ میتوانید به صورت همزمان، پیامهای ارسال شده به بخشهای مختلف سازمان را یکجا مشاهده کنید. همینطور میتوان یک کپی از مکاتبات صورت گرفته را، به ایمیل مشتری ارسال کرد.
- از امکانات بسیار مهم سامانه تیکتینگ، امکان ارجاع یک پیام از یک بخش به بخشهای مختلف دیگر سازمان است. در همین بخش امکان گذاشتن یادداشت خصوصی، برای کارشناس مربوطه جهت پیگیری موثرتر نیز وجود دارد.
- قابلیت مانیتورینگ یکی دیگر از مزایای مهم نرمافزار تیکتینگ بوده که کاربر با استفاده از آن، نقصهای موجود در پرسش و پاسخها، مشکلات و پاسخهای نادرست احتمالی را رفع میکند.
- در این سیستم تمامی مشخصات و اطلاعات مشتریان در دسترس است. این مسئله سبب پاسخگویی سریعتر شده و در بهبود عملکرد سیستم پشتیبانی از مشتری هم موثر است.
- محیط تحت وب ارسال تیکت، این امکان را به کاربر میدهد که در هر مکان و زمانی فقط به شرط دسترسی به اینترنت، درخواستها و سفارشات خود را پیگیری کند.
مهمترین دلیل این است که این سیستم تاریخچه تمام تعاملات را ثبت و نگهداری میکند و با قابلیت اتوماسیونی که دارد، گزارشگیری و پاسخدهی را آسانتر میکند.
ویژگیهای سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا
سرویس تیکتینگ دارای شاخصههای زیادی بوده که میتوانید متناسب با نوع کسبوکارتان، از آنها استفاده کنید. در ادامه به ویژگیهای شاخص تیکتینگ سیمیا اشاره کردهایم.
پشتیبانی اومنی چنل از مشتریان
ملاقات با مشتریان در کانالهایی که ترجیح میدهند، یک تجربه خوب و رضایتبخش برایشان رقم میزند. این کانالهای ارتباطی میتواند ایمیل، شبکههای اجتماعی، لایو چت یا تماس تلفنی باشد. حتی ممکن است یک مشتری از چند کانال با شما ارتباط برقرار کند. از هر طریقی که ا مشتری ارتباط دارید، نرم افزار تیکتینگ میتواند امکان پشتیبانی از مشتریان را برایتان فراهم کند.
گزارشدهی و تجزیهوتحلیل
همچنین نرمافزار تیکتینگ ویژگی تحلیل اطلاعات و گزارشدهی دارد. با توجه به خروجی سیستم میتوانید میزان پیشرفت خود را در زمینه پاسخدهی و پشتیبانی مشتریان، بسنجید.
به کمک سیستم تیکتینگ میتوانید براساس معیارها، KPI و بینش مشتریان، گزارشاتی را ارائه دهید که به تصمیمگیری درست کمک میکنند. به کمک این گزارشات متوجه میشوید فروشندگان بیشتر وقت خود را کجا صرف میکنند و در نتیجه متوجه میشوید منابع اضافی را کجا سرمایهگذاری کنید.
مدیریت تیکت
متمرکز کردن ارتباطات باید با ویژگیهایی مثل تیکت روتینگ، دسته بندی و تگ کردن همراه باشد تا پشتیبانی مشتری به حداکثر برسد. سیستم تیکتینگ باید به کاربران امکان دستهبندی و تگ کردن تیکتهای ورودی را بدهد. دستهها و تگها به تیمهای بزرگ و منسجم اجازه میدهند تا فورا تیکتهای پشتیبانی را با مهارتها و دانش نمایندگان هماهنگ کنند. این ویژگی ها، اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان فروش قرار میدهند که در رابطه با جایگاه تیکت و مراحلی که باید طی شود، نیاز دارند.
یکپارچگی
یکپارچگی به این معناست که ابتدا اهداف کسبوکارتان را به طور کامل تعیین کنید. سپس متناسب با اهداف خود، از قابلیتهای سرویس تیکتینگ استفاده کنید.
وقتی سیستم تیکتینگ شما به راحتی با انواع ابزارها و اپلیکیشنهای دیگر ادغام شود، میتوانید بهترین تجربه را برای مشتری رقم بزنید و خدمات شخصیتری به آنها ارائه دهید.
یکپارچهسازی به ایجاد یک تجربه مشتری یکسان کمک میکند و مانع از دلسردی فروشندگان و مشتریان میشود.
اتوماسیون گردش کار
به این معناست که میتوانید جهت ارسال پیامها به صورت خودکار در یک زمان مشخص، از سیستم استفاده کنید. این مسئله باعث پاسخگویی سریعتر، در زمان کوتاهتری میشود.
خدمات مشتری خودکار، امکان خطای انسانی را کاهش میدهد و کمک میکند به معیارهای داخلی و خارجی کسبوکارتان برسید.
همچنین اتوماسیون به افزایش کارایی و بهرهوری فروشندگان کمک میکند. چون با انجام کارهای تکراری، در وقت فروشندگان صرفه جویی میکند.